.:: روزانه ::.

دست ‌نوشته‌های روزمره شاهین درباره زندگی .....

.:: روزانه ::.

دست ‌نوشته‌های روزمره شاهین درباره زندگی .....

زندگی

ــ زندگی تنها مسابقه ای که هیچ برنده ای نداره 
و مرگ تنها مسابقه ای که همه توش برنده هستن!!!

٭ وقتی ایمل یاهو رو هم فیلتر می کنن، بهتره زنگ بزنی  آی اس پی، بگی فاک آل!
نظرات 3 + ارسال نظر

سلام دوست عزيز وبلاگ زيبايی داری. انگار همه ی حرفهايی که ميزنی همه از ته قلب منه .تو هم يه جورايی با من هم دردی. به هر حال اميدوارم هر جا هستی موفق باشی. خوشحال ميشم به منم سر بزنی.قربانت:فرزاد

نوید پنج‌شنبه 29 مرداد 1383 ساعت 06:18 ب.ظ http://nikkar.blogsky.com

سلام به شما دوست گرامی

من نوید نیک کار هستم

دانش پژوه علوم تجربی

هدف اصلی من از آمدن به وبلاگ شما این بود که از شما

دعوت کنم مطلب من ر ا بخوانید

شاید دوست داشته باشید در مورد آداب ایرانی چیزهایی بدانید

به امید دیدار

مسافر هتل کالیفرنیا پنج‌شنبه 29 مرداد 1383 ساعت 08:37 ب.ظ http://sokote-marg.sharghian.com

اما خوبه که آدم هیچ موقع شرمنده نشه ... نمی دونم چرا اینجوری کردن ... از میل یاهو گرفته تا هاست های مجانی همرو فیلتر کردن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد