.:: روزانه ::.

دست ‌نوشته‌های روزمره شاهین درباره زندگی .....

.:: روزانه ::.

دست ‌نوشته‌های روزمره شاهین درباره زندگی .....

غرور

غرور

((تو را دوست دارم ولی من مغرورم !!! وهیچ وقت این را به تو نمی گویم !))

این کلامی است که از پس چشمان سیاهت ، نگاههای ملتمسانه ات به من گفتند !
نگاهم که می کنی ، دفترچه تمنا هایت بی اختیار نمایان می شود !
اینقدر خودت را آزار نده ، من همه چیز را می دانم ، تو سخت به من محتاجی ولی سختتر از آن مغرور ! واین همان دیو غرور است که مرا روز به روز از تو دورتر می کند !
می دانم ، سخت است ! ولی چرا ما همگی عادت به تظاهر داریم ؟؟
ای کاش قلب تو قادر به سخن گفتن بود ، و آن وقت بود که ، هنگامی که لب می گشادی ، خداوند از آفریدن مجنون ، سخت پشیمان می شد !!!!!!

...

« از دست دادن امیدی پوچ و آرزویی محال خود موفقیت و پیشرفت بزرگی است»

                                                                                                      شکسپیر

علم و دین

علم و دین ارتباط تنگاتنگی دارن: علم برای دین مشکل ایجاد میکنه، دین برای علم.

I hate myself


I hate myself