.:: روزانه ::.

دست ‌نوشته‌های روزمره شاهین درباره زندگی .....

.:: روزانه ::.

دست ‌نوشته‌های روزمره شاهین درباره زندگی .....

سرطان

تو حساب بانکیم ۸۰۰۰ میلیارد تومن پول دارم.

یه ویلا تو نیس دارم هفت هشت تا تو شمال و کیش و دبی این ور انور.

پنت هاوس برج سمت چپیه برج دوقولوی فرمانیه مال منه.

یه کارخونه و چندین باب پاساژ تو تهران دارم.

دو تا بنز- یه بی ام و- یه پورش - یه رونیز و یه ماکزیما و یه زانتیا و یه تویوتا و چند تا دیگه ماشین دارم.

امم --- ۱۲-۱۰ خط مبایل دارم.

۱۴ تا گوشی دارم.

دیگه عرض کنم خدمتتون که .... ۱۰۰ هکتار زمین هم تو ماه خریدم امروز.

هیچ کسی رو تو دنیا ندارم.

زن ندارم.

دوست دختر ندارم.

سرطان دارم.

۲ ماه دیگه هم میمیرم.

طبقه بندی

 اگر بخایم هر کسی رو با طبقه‌بندی به خوب و بد بسنجیم در واقع امکان تحلیل رو از خودمون گرفتیم .

گوته

«وجودِ  مردمان غریبه‏
 بهترین آینه‏ایست‏
 که ما  در آن‏
 وجود  خودمان  را
 مى‏توانیم  بشناسیم‏»

- گوته

اسیری

نمی گویم فراموشم نکن
اما....
گاهی به یاد اور
اسیری را که می دانی
نخواهی رفت از یادش.