.:: روزانه ::.

دست ‌نوشته‌های روزمره شاهین درباره زندگی .....

.:: روزانه ::.

دست ‌نوشته‌های روزمره شاهین درباره زندگی .....

تن آدمی شریف است به؟!!!

دیروز تو یه جمعی نشسته بودیم قرار شد هر کی خنده‌دارترین جُکی رو که شنیده بگه، من یاد این افتدم:
تن آدمی شریف است به جان آدمیت........نه همین لباس زیباست نشان آدمیت.

گیرم بازم بیائی

گیرم بازم بیائی از عاشقی بخونی

گیرم تا دنیا دنیاس بخوای پیشم بمونی

روز غمم نبودی خوشیت با دیگرون بود

منو به کی فروختی اون از ما بهترون بود

میای بیا ولی حیف حیف دیگه خیلی دیره

حالا  خاطراتت یکی یکی میمیره..........

دانلود

منم یه دختر ایرونی هستم ولی...

منم یه دختر ایرونی هستم ولی...

حالم بد میشه از دخترهایی که فقط دنبال موقعیتی هستن که توی وبلاگشون از سک و سینه خودشون تعریف کنن یا عکس لنگ و پاچه و انگشتهای دست و پاشون رو بذارن.. بابا به خدا همه دارن و مال شما نوبر نیست. اگر هم یه روزگاری نوبر بود حالا که همه دیدن شاید نوبتی باشه ولی دیگه نوبری نیست. دختر خانومی که تا حالا مامان لباسهات رو شسته و بابا پول مدرسه و پول بیسکویت و موبایل و لوازم آرایشت رو می‌ده شما هنر نکردی اگر با چهار تا پسر خوابیدی و فکر کردی که آدم شدی (ادامه مطلب....)

آب نطلبیده

آب طلب نکرده همیشه مراد نیست
گاهی بهانه ایست که قربانیت کنند.

مثل یه قصه زیبا


مثل یه قصه زیبا،مثل یه خواب کوتاه من اسمتو گذاشتم قشنگترین اشتباه...
بی تو هر لحظه ی من شکسته بی صدا بود این خنده ها دروغه بی تو شادی کجا بود...

نقشه های بزرگ / آدمهای احمق

نقشه های بزرگ در سر داشته باش .........ولی با لحن آدمهای احمق حرف بزن .