.:: روزانه ::.

دست ‌نوشته‌های روزمره شاهین درباره زندگی .....

.:: روزانه ::.

دست ‌نوشته‌های روزمره شاهین درباره زندگی .....

می کنم فریاد، ای فریاد، ای فریاد ...

فریاد کشیدم،
با تمامی  امکانم، با تمامی ِ تارهای صوتی ام، با تمامی  خشم و نفرت و وحشتم،
شاید به فریادم برسی
شاید به کمکم بیایی ...
فریادم، اما، اگر تو را به وحشت انداخت و تو گریختی
و از من دورتر از آنچه که بودی، شدی
این دیگر گناه من نبود
گناه قدرت  تشخیص تو بود ...
(نادر ابراهیمی – «آتش بدون دود» – جلد هفتم – صفحه ۳۸۰)
نظرات 6 + ارسال نظر
امیر سه‌شنبه 12 خرداد 1383 ساعت 06:27 ب.ظ

بابا مستر گلادیاتور میشه بگین از کجا میشه یه جی میل گرفت
اگه یه میل بهم بزنی بگی خیلی ممنون میشم

مرسی

منصور پنج‌شنبه 14 خرداد 1383 ساعت 11:09 ق.ظ http://mansour.raisee.com

سلام دوست عزیز
اگه ممکنه دعوتنامه برای جی میل و همچنین برای اورکات برای من بفرستی یه دنیا ممنون میشم.

سعید پنج‌شنبه 14 خرداد 1383 ساعت 04:42 ب.ظ

من نمیتوانم دیگر از وبجت استفاده کنم
چون پیغام میدهد که سرور قابل دسترسین نیست
لطفا راهنمایی کنید
لطفا فیلتر شکن جدید را معرفی کنید

[ بدون نام ] جمعه 15 خرداد 1383 ساعت 10:02 ب.ظ

ستام
من هم مشکل سعید را دارم قسمت برنامه ان سایت هم دیگر قابل دسترسی نیست کمممممممممممممممک

رامین جمعه 15 خرداد 1383 ساعت 10:03 ب.ظ

سلام
من هم مشکل سعید را دارم قسمت برنامه ان سایت هم دیگر قابل دسترسی نیست کمممممممممممممممک

امیر شنبه 16 خرداد 1383 ساعت 09:19 ق.ظ

سلام من هم از یک ماه پیش از وب جت استفاده میکردم ولی بم پیغام داد که مدت یک ماه من تمام شده وباید ان اینستال کنم و از سایت ای وی ۱ انرا دوباره دانلود کنم که ان هم پولی هست لطفا ما را راهنمایی کنید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد