.:: روزانه ::.

دست ‌نوشته‌های روزمره شاهین درباره زندگی .....

.:: روزانه ::.

دست ‌نوشته‌های روزمره شاهین درباره زندگی .....

برخیز و باز روشنی آفتاب را ...

هر چند
شب با تمام توش و توان و صلابتش
بر سرزمین تب زده آویخت
دیدم ، 
سیماب صبحگاهی از قله بلندترین کوهها
فرو می ریخت .
گفتم :
امید من ،
برخیز و خواب را ،
برخیز و باز روشنی آفتاب را ...


*اگه نظرات خودتونم در مورد وبلاگم بدونم خوشحال میشم .....

نظرات 25 + ارسال نظر
زیبا شنبه 29 فروردین 1383 ساعت 10:33 ق.ظ

سلام دوست خوبم. خبرهای جالبی دادی. ازت ممنونم. اما من یه مشکلی با جت وب پیدا کرده ام. راستش ۱ ماه پیش که با بلاگ جالبت آشنا شدم همون بار اول بی هیچ مشکلی این نرم افزار رو تونستم نصب کنم اما به دلیل خر ییت ام ۲روز پیش از روی بی حواسی پاکش کردم. حالا هر کاری میکنم که نصب بشه مینویسه شما در حال حاضر نمیتونین جت وب رو نصب کنید. البته به انگلیسی مینویسه. میشه کمکم کنی؟

گلادیاتور شنبه 29 فروردین 1383 ساعت 11:56 ق.ظ

آخه من چطوری کمکت کنم؟ نه ای-دی نه ایمیل نه وبلاگ!!!

داریوش کبیر شنبه 29 فروردین 1383 ساعت 09:39 ب.ظ http://dariushkabir.com

دوست عزیز لینک های مفیدی بود موفق باشی

زیبا یکشنبه 30 فروردین 1383 ساعت 06:40 ب.ظ

خب من هیچ کدوم رو ندارم! نمیتونی زحمت بکشی همین جا بنویسی؟

شایان دوشنبه 31 فروردین 1383 ساعت 12:55 ق.ظ

سلام گلادیاتور عزیز
راستش میخواستم آدرس یه برنامه بهم بدی که اینترنتم وقتی تموم شد بازم بتونم استفاده کنم . آخه من اشتراک اینترنتم روزی ۲ ساعته و وقتی ۲ ساعت تموم شد کانکت میشم ولی بعد از ۲ دقیقه قطع میشه . امیدوارم موفق باشی دوست عزیز

محمد دوشنبه 31 فروردین 1383 ساعت 01:55 ق.ظ

منم مثل زیبا نمی تونم وب جت رو نصب کنم
ارور میده
ای دی هم تو یاهو همون میلمه می تونی تو همون برام آف بذاری
موفق باشی

[ بدون نام ] دوشنبه 31 فروردین 1383 ساعت 02:01 ق.ظ

هر چه زودتر جواب بدی یک دنیا ممنون میشم
مرسی

آیدین دوشنبه 31 فروردین 1383 ساعت 03:13 ق.ظ http://www.pazineh.com

ممنوناز وب لاگتان بسیا رخوب بود استفتاده کردیم

~سحر~ پنج‌شنبه 3 اردیبهشت 1383 ساعت 03:09 ب.ظ http://Saharam.Blogsky.com

اون خبر راجع به آقای مدیری خیلی خوب بود...من خودمو کشته بودم که این حرفا شایعه ست...به خرج کسی نمی رفت که نمی رفت!

مهناز جمعه 4 اردیبهشت 1383 ساعت 06:04 ب.ظ http://mmahnazz.blogspot.com

این دیوید بکامم مالید؟! عجیبه!

آقای پارانویا شنبه 5 اردیبهشت 1383 ساعت 04:07 ق.ظ http://paranoiia.blogspot.com

تلوزیوی به ندرت نگاه میکنم و دستگیر شدنش هم برام اصلا مهم نیست ........ شی نورانی .. این برام جذابیت زیادی داره ... بخصوص که جدیدا هم چند تا مطلب باحال در مورد یوفو ها خوندم ..... مثلا یکیش توی آرشیو www.caveman.persianblog باید باشه که واقعا مطلب خفنی درباره یوفوها بود و کل سیستم دنیا رو حور دیگه ای توصیف کرده بود ( از زبان شخصی به نام کوپر که خودش تو سازمان دفاع امزیکا بوده)... Gmail هم که دروغ اول آوریل از آب در اومد .. چی رو تست کردن اینا؟؟؟!!!؟؟ ..... فاچاق دخترام واقعا تاسف بر انگیزه اما لینکش کار نکرد ...... اما در مورد وبلاگت چیزی که الان به ذهنم میرسه اینه که تو که زیاد برا مطالبت لینک میذاری لااقل جوری بذار که لینکها توی صفحه جداگانه باز بشن ....فعلا.

میل سه‌شنبه 8 اردیبهشت 1383 ساعت 08:57 ب.ظ http://www.mixiran.com

گلادیاتور عزیز این سرویس میل گوگل رو خیلی ها قبل از احسان داشتن ولی صداشون در نمی یومده چون به جز دعوت خود گوگل راه دیگری هم هست در ضمن وبلاگتم باحاله !!

درویش چهارشنبه 9 اردیبهشت 1383 ساعت 09:35 ق.ظ

سلام دوست عزیز ...می دونی داستان رستم و سهراب را امروز فهمیدم.اگر رستم سهراب را نکشته بود اگر نسل نو آرمان آینده و امیدش پایمال نسل های گذشته نمی شد ما روزگار دیگری داشتیم....بهشت خاکستری با مطلب جدیدی با عنوان( سهراب کشان)منتظر شما و نظراهتونه...یا علیhttp://greyheaven.persianblog.com

آب بابا پنج‌شنبه 10 اردیبهشت 1383 ساعت 01:20 ق.ظ http://abbaba.persianblog.com

سلام.من از خوانندگان پرو پا قرص وبلاگ شما هستم.تازگیها خودم هم یه وبلاگ درست کردم و توی اون غزلهامو میزارم.لطف کرده اید اگه به من لینک بدهید.ممنون

[ بدون نام ] دوشنبه 14 اردیبهشت 1383 ساعت 01:35 ق.ظ

رضا دوشنبه 14 اردیبهشت 1383 ساعت 01:36 ق.ظ

‌یک فنجان قهوه تلخ سه‌شنبه 15 اردیبهشت 1383 ساعت 04:20 ق.ظ http://maghsad.persianblog.com

سلام ... شعر زیبائی بود ... لینکها هم خوب بود ... ممنون ...

کامران یکشنبه 27 اردیبهشت 1383 ساعت 10:43 ق.ظ

سلام:
اولا که ازشما میخواهم که لینک نظرات را در گوشه صفحه بگذارید تا به راحتی در دسترس باشد .
دوما من وب جت را نصب کردم ولی کار نمیکنه وهنگام نصبش نکس فینیش نیامد از شما درخواست می کنم به من طریقه استفادشو بگید.
ممنون

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 31 اردیبهشت 1383 ساعت 09:16 ب.ظ

باسلام:
ازوبلاگ خوب شما ممنونم . اخبار خوبی دارد.
فقط یک گلایه دارم واینکه شما دیربه سوالات رسیدگی میکنید
سوال من در مورد وب جت بود
ممنون می شوم به سوال من پاسخ دهید.

کامران پنج‌شنبه 31 اردیبهشت 1383 ساعت 09:18 ب.ظ

ایمیلم را یادم رفت بنویسم
بالایی

مهدی دوشنبه 11 خرداد 1383 ساعت 10:26 ق.ظ

منم نمی تونم وب جت رو نصب کنم و موقع نصب با پیغام زیر روبرو می شوم لطفا راهنمایی کنید
error: An error was generated when attempting to connect to the server. Please cancel Setup and verify that you have an internet connection. Once you have verified you have a connection to the internet, please run the WebJet Setup Program again

ابولهول دوشنبه 11 خرداد 1383 ساعت 11:17 ق.ظ http://shahinxp.blogsky.com/

از وقتی وب جت از کار افتاد حتی سایتهای معمولی هم باز نمیشه.
درضمن جوابها در کجا نوشته میشه.
با عرض تشکر فراوان.

سینا یکشنبه 6 شهریور 1384 ساعت 11:07 ق.ظ

من وب جت که نسب می کونم برام پیغام دلیت می فرسته کاستم ببینم مشکل چی

سینا یکشنبه 6 شهریور 1384 ساعت 11:10 ق.ظ

من به یه دختر زیبا نیاز دارم سینا از اهواز خوشکل خوش قیافه هستم اگه خوسیدبرام پی ام بدید د ی ل ـن ی گ ی ر و ن

[ بدون نام ] دوشنبه 8 خرداد 1385 ساعت 10:42 ق.ظ

سلام دوست عزیز با تشکر از زحماتت خوشحال می شم یه سری به این ادرس بزنیwww.alcoran.blogsky.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد